Pannónia Navigátor szolgáltatás keretében végrehajtott eszközalap-váltásokat követő tájékoztatás új formában
Ezúton értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2011. október 10-től a Pannónia Navigátor szolgáltatás keretében végrehajtott automatikus eszközalap-váltásokról postai levél helyett a szolgáltatás igénylésekor megadott elektronikus levelezési címre küldött e-mail üzenetben tájékoztatjuk befektetési életbiztosításaink szerződőit. Egy adott naptári héten végrehajtott automatikus eszközalap-váltásokról a következő hét első munkanapján küldünk értesítést.
A továbbiakban Ügyfeleink egyéni számlájuknak automatikus eszközalap-váltás utáni egyenlegét eszközalaponkénti bontásban a Pannónia Ügyfélportálon tekinthetik meg, melyet társaságunk webhelyéről (www.cigpannonia.hu) érhetnek el.
Azon Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek Pannónia Ügyfélportál hozzáféréssel, azt Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon, faxon, postai levélben és elektronikus üzenetben (e-mail) díjmentesen igényelhetik. Az igénylés beérkezését követően postai úton juttatjuk el Ügyfeleinknek a Pannónia Ügyfélportál hozzáféréshez szükséges egyéni azonosítót és jelszót.
Bízunk benne, hogy kezdeményezésünk elnyeri tetszésüket, és e változás az Önök kényelmét fogja szolgálni.
Azon Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek Pannónia Ügyfélportál hozzáféréssel, azt Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon, faxon, postai levélben és elektronikus üzenetben (e-mail) díjmentesen igényelhetik. Az igénylés beérkezését követően postai úton juttatjuk el Ügyfeleinknek a Pannónia Ügyfélportál hozzáféréshez szükséges egyéni azonosítót és jelszót.
Bízunk benne, hogy kezdeményezésünk elnyeri tetszésüket, és e változás az Önök kényelmét fogja szolgálni.